ایمیل سازمانی چیست؟

یکی از شاخصه های بارز کسب و کار های موفق میزان بهره وری و بازدهی فعالیت هایشان می باشد. مدیران کاردان به خوبی می دانند که پیشرفت کسب و کارشان رابطه مستقیمی با میزان افزایش این بهره وری و بازدهی دارد. بنابراین صاحبان کسب و کاری که به دنبال راه کارهایی برای تحقق پیشرفت کسب و کارشان هستند، ما به انها سرویس ایمیل سازمانی که یکی از راه کارها برای بهبود فعالیت و مکاتبات بین سازمانی و درون سازمانی می باشد، پیشنهاد می دهیم.

ایمیل سازمانی با سازگاری که با برنامه ی Outlook دارد، قادر است Outlook را تبدیل به یک اتوماسیون اداری برای یک شرکت یا سازمان کند. با ایمیل سازمانی به راحتی قادر خواهید بود وظایف کاری هر یک از همکاران و کارمندان خود را به آنها تخصیص دهید و میزان پیشرفت کار و اتمام آن وظایف را بررسی نمایید.

مزایای ایمیل سرور سازمانی

مزایای راه اندازی ایمیل سرور سازمانی را می‌توان به این صورت ذکر کرد:

  • انجام مکاتبات بدون محدودیت در تعداد کاربران، تعداد ایمیل ها، حجم پیوست ها
  • اطمینان از انجام امور توسط پرسنل با اختصاص، زمانبندی، یادآوری و پیگیری آنها
  • تعیین فضای ذخیره سازی اطلاعات برای عموم پرسنل و یا واحد های مختلف
  • دسته بندی مرکزی اطلاعات تماس پرسنل، مخاطبین، مشتریان و شرکای تجاری، و تعیین سطوح دسترسی
  • به اشتراک گذاری و اطلاع از تقویم کاری پرسنل و وظایف آنها
  • به اشتراک گذاری و اطلاع از وضعیت مکان هایی مانند اتاق جلسات
  • صرفه‌جویی در زمان با ایمیل سرور اختصاصی
  • امکانات ایمیل سازمانی
  • امکانات ایمیل سرور سازمانی را می‌توان به این صورت ذکر کرد:
  • رمز نگاری کلیه مکاتبات و تعاملات و اطمینان از امنیت آنها
  • دسترسی به کلیه امکانات این ابزار در خارج از سازمان
  • دسترسی از طریق مرورگر وب، برنامه اوتلوک، موبایل های هوشمند و تبلت ها، به کلیه امکانات
  • حذف اتوماتیک ایمیل هایی که دارای ضمائم مخرب مانند ویروس و بدافزار هستند
  • اعمال سیاست گذاری مدیران یک مجموعه در سرویس ایمیل سازمان خود، مانند:
  • دریافت کلیه ایمیل های ورودی به دپارتمان بازرگانی توسط مدیر دپارتمان به منظور حذف یا تغییر اطلاعات محرمانه مانند قیمت خریداری شده محصولات
  • ارسال یک کپی از کلیه ایمیل های ورودی یا خروجی و یا هر دو به مدیرعامل به منظور کنترل و اطلاع از کلیه امور
  • تایید ایمیل های خروجی دپارتمان فروش توسط مدیر به منظور کنترل نهایی قیمت ها
  • جلوگیری از ارسال / دریافت ایمیل به شخص یا گروهی خاص
  • جلوگیری از ارسال ایمیل هایی که دارای محتوای محرمانه کسب و کار و یا کلمات و یا عبارات خاص می باشند.

گروه شبکه امرال برای راه اندازی mail server exchange تمام استانداردهای لازم را فراهم میکند و پس از انجام آنالیز های اولیه توسط کارشناسان، اقدامات زیر را انجام میدهد:

تحلیل و بررسی: همانطور که ذکر کردیم، قبل از شروع پروژه راه اندازی ایمیل سرور سازمانی کارشناسان امرال با بازدید از محل سازمان و بررسی نیازها، تجهیزات و کامپیوتر های تحت شبکه آن، بهترین راهکار متناسب با نیاز های سازمان را برای راه اندازی ایمیل سرور پیشنهاد میدهند؛ همچنین تمام بستر های مورد نیاز سازمان را تجزیه و تحلیل میکنند

پیاده سازی: پس از آنالیزهای اولیه و بررسی های موشکافانه کارشناسان نوبت به پیاده سازی ایمیل سرور در سازمان میباشد؛ در مرحله راه اندازی mail server exchange تمامی انتظارات و نیاز های مدیران لحاظ میشود و در نهایت یک سیستم نامه نگاری مجهز در شبکه سازمان اجرا میشود

اجرای انتظارات مدیران: در هنگام راه اندازی ایمیل سرور همواره سعی بر این است تا تمامی خواسته های مدیران سازمان اجرا شود، امکاناتی نظیر کنترل و و نظارت ایمیل ها، اشتراک گذاری فایل ها، گروه‌بندی کردن کاربران، تعیین دسترسی آنها، فیلترینگ ایمیل ها وموارد دیگری که مدنظر مدیران است ، لحاظ خواهد شد .

گزارش دهی: امرال همواره خدمات خود را همراه با گزارش های مستند و دقیق ، تکمیل میکند؛ مانند سایر خدمات شبکه که توسط امرال انجام میشود، پروژه راه اندازی ایمیل سرور سازمانی نیز همراه با ارائه گزارش های جامع ، در حین انجام پروژه و بعد از اتمام کار، میباشد

هزینه پیاده سازی میل سرور سازمانی مایکروسافت اکسچنج چقدر است؟

هزینه پیاده سازی ایمیل سرور سازمانی ارتباط مستقیمی با ویژگی های ایمیل سرور و همچنین پیچیدگی طراحی میل سرور و حتی پیشنیاز های راه اندازی میل سرور دارد. هر یک از این پارامتر ها میتواند به راحتی هزینه پیاده سازی میل سرور را تغییر دهد.

ساعات کاری

شنبه-چهارشنبه: 9:00 – 18:00
پنجشنبه: 9:00 – 16:00
جمعه: 10:00 – 14:00

ایمیل‌های هماهنگی و پشتیبانی

ایمیل مدیریت: info@emeralnetgroup.com
ایمیل پشتیبانی: support@emeralnetgroup.com
اینستاگرام: instagram.com/emeralnetgroup

شماره تماس‌های هماهنگی و پشتیبانی

مدیریت و هماهنگی: 1878-295-935 98+
پشتیبانی 1: 4540-100-935 98+
پشتیبانی 2: 2716-799-930 98+

آدرس ما

تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس