خدمات پشتیبانی شبکه و کامپیوتر

خدمات پشتیبانی شبکه و سخت افزار یا به عبارتی نگهداری شبکه های کامپیوتری، مهمترین فعالیت گروه شبکه امرال در زمینه خدمات شبکه‌ می‌باشد. پشتیبانی و نگهداری شبکه های کامپیوتری در حال حاضر اصلی ترین نیاز شرکت‌ها، مؤسسات، کارخانجات، سازمان‌ها، آموزشگاه‌ها ، هتل‌ها و … در حوزه انفورماتیک است. رشد و نفوذ فناوری اطلاعات در تمامی حوزه‌های کسب و کار موجب شده است که تمامی محیط های تجاری ، اداری ، صنعتی ، آموزشی و … نیاز مبرم و شدیدی در زمینه پشتیبانی کامپیوتر و شبکه، نصب و راه اندازی انواع تجهیزات شبکه و سرویس‌های مرتبط با آن احساس کنند. کارشناس پشتیبانی شبکه تصمیم می‌گیرد که چگونه سیستم ها را ارتقاء و بهبود دهد. زمانی که یک شرکت یا سازمان، زیرساخت ارتباطی خود را ارتقاء می‌دهد و یا چند سیستم جدید نصب و راه اندازی می کند، کاری است که یک کارشناس پشتیبانی شبکه حتماً باید آن را مدیریت کند.

پشتیبانی نرم افزار شبکه

خدمات پشتیبانی نرم افزار شبکه بخشی از خدمات اکتیو شبکه می‌باشد. که شامل نگهداری از نرم افزارها و بک‌آپ‌گیری و پشتیبان‌گیری از تمامی اطلاعات و نرم‌افزارهای موجود و همچنین مستندسازی تمامی اطلاعات مرتبط با شبکه نیز بخشی از این خدمات می‌باشد.

  • نصب و آپدیت ویندوز سرور
  • رفع ایرادات احتمالی نرم افزارها
  • نصب و ارتقاء نرم‌افزارهای شبکه
  • نظارت بر امنیت تمامی سیستم‌ها، به ویژه اینترنت
  • پشتیبانی و نگهداری از اطلاعات و دیتاهای شرکت
  • پیشگیری از وقوع ایرادات و مشکلات شبکه های کامپیوتری

پشتیبانی سخت افزار شبکه

خدمات پشتیبانی شبکه و سخت افزار ، شامل پشتیبانی و نگهداری از کلیه تجهیزات سخت افزاری در حوزه آی‌تی و شبکه مانند تجهیزات پسیو شبکه، سرورها، رک، سوئیچ، روتر، سیستم‌های کامپیوتری و تجهیزات اداری مانند پرینتر، فکس، اسکنر و… می‌باشد.

  • ارائه مشاوره شبکه  آنلاین جهت خرید تجهیزات و زیرساخت شبکه
  • مانیتورینگ تجهیزات سخت افزاری شبکه به صورت آنلاین و لحظه‌ای
  • بازدیدهای دوره‌ای به منظور مراقبت و پیشگیری از خرابی تجهیزات شبکه
  • نصب و ارتقاء تجهیزات سخت افزاری شبکه
  • عیب یابی و رفع خرابی تجهیزات سخت افزاری شبکه
  • عیب یابی و رفع خرابی زیرساخت و پسیو شبکه

در حوزه خدمات شبکه، پشتیبانی شبکه های کامپیوتری از کلیدی ترین و مهم ترین فعالیت‌‌های شرکت های ارائه دهنده خدمات شبکه می‌باشد. گروه خدمات پشتیبانی شبکه امرال تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند بهترین خدمات پشتیبانی و نگهداری شبکه، خدمات مشاوره آنلاین، خدمات شبکه، نصب و راه‌اندازی شبکه های کامپیوتری، خدمات سخت افزاری و نرم افزاری، پشتیبانی و نگهداری از سرورها، خدمات نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه را با مناسب ترین قیمت‌ نگهداری و بالاترین کیفیت به مشتریان خود ارائه دهد. موارد نام برده شده در بالا، شامل طیف گسترده‌ای از خدمات شبکه و کامپیوتری می‌باشد که استفاده از آن‌ها موجب پیشگیری یا برطرف کردن مشکلات به وجود آمده در زمینه شبکه می‌گردد. پشتیبانی شبکه های کامپیوتری و اتاق سرور یک خدمات پیشگیرانه است.

  1. نگهداری شبکه به صورت زمان‌بندی شده
  2. مانیتورینگ شبانه‌روزی تجهیزات و سرویس‌های شبکه
  3. حضور فعال و زمان‌بندی شده در محل
  4. پشتیبانی راه دور به صورت ریموت و تلفنی
  5. بازدید رایگان زیرساخت شبکه
  6. ارائه خدمات اختصاصی به شرکت‌ها
  7. راهنمایی استراتژی و مشاوره مدام
  8. پشتیبانی نرم‌افزارهای اداری
  9. پشتیبانی سخت‌افزار بدون محدودیت

اولویت گروه خدمات پشتیبانی و نگهداری شبکه امرال، ارائه خدمات شبکه در سریع‌ترین زمان و بالاترین کیفیت استاندارد می‌باشد. همچنین ایجاد حس اطمینان و امنیت هنگامی که شما با کارشناسان با تجربه امرال شروع به همکاری می‌کنید و با اطمینان خاطر، اطلاعات خود را در یک مکان امن ذخیره و آن را به طور فیزیکی ایمن نگه می‌دارید. ما معتقدیم که خدمت‌رسانی سریع با مناسب ترین تعرفه نگهداری شبکه در این بخش از مهم‌ترین فاکتورهایی است که برای شرکت‌ها اهمیت فراوان دارد.

چگونه مناسب‌ترین تعرفه خدمات پشتیبانی و نگهداری شبکه را انتخاب کنیم؟

خدمات پشتیبانی شبکه نه تنها بر کل اینترنت، بلکه در تنظیم و مدیریت شبکه‌هایی که آن را تشکیل می‌دهند نیز تمرکز دارد. برای تمامی کسب و کارها وجود کامپیوترها امری حیاتی است بنابراین صرف کردن هزینه نگهداری و پشتیبانی برای این سیستم‌ها امری ضروری است. شما می‌توانید با انتخاب مناسب‌ترین هزینه نگهداری کامپیوتر، مشکلات شبکه‌های کامپیوتری خود را برطرف کنید و در هزینه‌های حل مشکلات سیستم‌های کامپیوتری صرفه جویی کنید.

شما با بستن قرارداد پشتیبانی شبکه می‌توانید از اهمیت پشتیبانی بهره ببرید به این صورت که هم در زمان صرفه‌جویی کنید و هم می‌توانید مجموعه خود را به نحو احسن مدیریت کرده و از مشکلات وقت‌گیر جلوگیری نمایید. سرمایه گذاری ماهیانه برای پشتیبانی شبکه این امکان را به شما می‌دهد که هزینه نگهداری کامپیوترها و سرورها برای شرکت یا سازمان کمتر شود و همچنین از صرف هزینه بالا برای خرابی سیستم‌ها جلوگیری کنید و شما می‌توانید با کمترین قیمت از خدمات پشتیبانی شبکه برای کسب و کار سازمان و یا شرکت خود استفاده کنید.

  • مشخص کردن تجهیزات شبکه  و سیستم‌هایی که نیاز به پشتیبانی دارند
  • تعیین نوع خدمات درخواستی در زمینه نگهداری و پشتیبانی شبکه
  • مشخص کردن تعداد دفعات بازدید کارشناس از محل شرکت در یک ماه
  • تعیین مدت زمان حضور کارشناس در هر نوبت مراجعه حضوری

گروه شبکه امرال یکی از بهترین ارائه دهنده‌های خدمات پشتیبانی شبکه در تهران می‌باشد که با داشتن تعرفه‌های مناسب برای خدمات خود این اطمینان را به مشتریان می‌دهد که تمام هزینه ‎های اجرایی و خدمات مقرون به صرفه می‌باشد و شما را از دادن هزینه های گزاف برای این خدمات باز می‌دارد، تمامی متخصصان این مجموعه با سرعت عملکرد، امنیت تجهیزات شبکه  و پشتیبانی شبکه، سرویس‌های شما را نظارت می‌کنند.

پشتیبانی خدمات شبکه شما را از تمامی صورت حساب‌های غیرقابل پیش‌بینی و هزینه‌های خرابی در امان نگه می‌دارد که موجب می‌گردد بهره‌وری شما در کسب و کار افزایش یابد.

مبلغ قرارداد نگهداری شبکه، نداشتن هزینه‌های پنهان و اعلام نرخ تغییرات قیمت پشتیبانی شبکه طبق تعرفه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور بوده و همچنین لازم به ذکر است گروه پشتیبانی شبکه امرال تا پایان قرارداد، خود را ملزم به رعایت تمامی موارد ذکر شده در سند قرارداد پشتیبانی شبکه می‌داند.

برای اطلاع از هزینه نگهداری کامپیوتر و تعرفه های خدمات پشتیبانی شبکه و آشنایی با نحوه قیمت گذاری تعرفه قرارداد پشتیبانی شبکه توسط متخصصین امرال به صفحه قیمت پشتیبانی شبکه های کامپیوتری مراجعه کنید.

قیمت پشتیبانی شبکه های کامپیوتری

نحوه ارائه خدمات نگهداری شبکه به مشتریان:

خدماتی که کارشناسان ما در این بخش برای رفع ایرادها و مشکلات شبکه شما ارائه می‌دهند، معمولاً به چهار روش زیر انجام می‌گردد:

خدمات پشتیبانی شبکه راه دور از طریق سیستم تیکتینگ:

در این روش مشتریان، مشکلات (شبکه، نرم افزاری، سخت افزاری و …) خود را از طریق سیستم ارسال تیکت به صورت کتبی با کارشناسان در میان می‌گذارند و کارشناسان ما نیز در سریع‌ترین زمان ممکن به صورت آنلاین پاسخگوی آن‌ها خواهند بود.

خدمات پشتیبانی شبکه به صورت تلفنی:

بعضی از مشکلات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری می‌بایست به صورت تلفنی و شفاهی به کارشناسان اعلام گردد و یا بالعکس کارشناسان ما برای حل برخی مشکلات رایج، می‌توانند شما  مشتریان عزیز را به صورت تلفنی راهنمایی کنند.

خدمات پشتیبانی شبکه راه دور  به صورت ریموت:

در این روش کارشناسان برای حل بعضی از مشکلات نیاز دارند تا به سیستم مورد نظر از راه دور با نرم افزارهایی که مخصوص این کار می‌باشند به اصطلاح ریموت زده و مشکل کاربر را مستقیماً بر روی سیستم حل کنند.

خدمات پشتیبانی شبکه به صورت حضوری:

در بسیاری از مواقع لازم است تا کارشناس به صورت حضوری در محل اقدام به ارائه خدمات شبکه نماید و مشکلات آنان را به صورت حضوری بر طرف نماید.

قرارداد خدمات پشتیبانی IT

گروه پشتیبانی شبکه امرال در تهران آماده عقد قرارداد در حوزه خدمات پشتیبانی شبکه و آی‌تی می‌باشد. ارائه خدمات پشتیبانی IT در قالب قراردادهای مشخص و به صورت سالیانه می‌باشد. در این قراردادها متناسب نیاز و تقاضای شما برای پشتیبانی و نگهداری از سیستم های کامپیوتری ، تجهیزات اداری و تعمیر و نگهداری شبکه با در نظر گرفتن هزینه‌های جانبی بهترین مبلغ قرارداد پشتیبانی شبکه و IT به شما ارائه می‌گردد. به طور کلی گروه شبکه امرال چهار نوع قرارداد خدمات پشتیبانی IT، در این زمینه ارائه می‌دهد که بر اساس تقاضای مشتریان ممکن است قرارداد نهایی، ترکیبی از هر 4 نوع باشد، در زیر به چهار نوع نمونه قرارداد پشتیبانی شبکه و سیستم های کامپیوتری اشاره شده است:

1 – قرارداد خدمات پشتیبانی و نگهداری سیستم های کامپیوتری

شبکه کامپیوتری شرکت یا سازمان شما، مجموعه ای از ماشین های پیچیده است، که به طور همزمان با دیگر دستگاهها ارتباط برقرار می‌کنند و هزاران محاسبه را انجام می‌دهند. تعمیر و نگهداری سیستم های کامپیوتری به صورت منظم می‌تواند مشکلات بزرگ را از شبکه های کامپیوتری شما دور نگه دارد. کارشناسان IT می‌دانند که بدون تعمیر مناسب سیستم های کامپیوتری، کسب و کار شما قادر نخواهد بود به درستی کار کند. با توجه به اهمیت نظارت و نگهداری شبکه و سیستم های کامپیوتری، این امکان برای شما وجود دارد که بخواهید تعمیر و نگهداری سیستم های کامپیوتری خود را به شرکت پشتیبانی و نگهداری شبکه واگذار کنید.

2 – قرارداد خدمات پشتیبانی و نگهداری از تجهیزات اداری

در این نوع قرارداد نگهداری و پشتیبانی از تجهیزات اداری ائم از پرینتر، اسکنر و … از اهمیت بیشتری برخوردار است. تکنسین های کامپیوتر مسئول ارائه خدمات سرویس و نگهداری از تجهیزات اداری به شرکت‌ها می‌باشند. به این دسته از خدمات در اصطلاح خدمات HelpDesk گفته می‌شود.

3- قرارداد خدمات پشتیبانی شبکه

این نوع از قرارداد خدمات پشتیبانی شبکه ، برای ارائه بهترین خدمات تخصصی و  حرفه‌ای در زمینه شبکه و تجهیزات شبکه‌ای و نرم افزارهای مرتبط با آن متمرکز می‌باشد. در قرارداد خدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری، خدمات از نظر فنی در سطح بالاتری نسبت به سایر قراردادها ارائه می‌گردد. متخصصین پشتیبان شبکه امرال در تهران  که در این زمینه خدمت‌رسانی می‌کنند، کارشناسانی با تجربه بالا می‌باشند.

در زیر به 5 مورد از خدمات اصلی پشتیبانی شبکه اشاره شده است:

  • خدمات پشتیبانی و نگهداری زیر ساخت شبکه
  • خدمات پشتیبانی از سرورها و تجهیزات اتاق سرور
  • خدمات پشتیبانی و نگهداری از سرویس ها و نرم افزارهای شبکه
  • خدمات پشتیبانی سیستم های مانیتورینگ شبکه
  • خدمات پشتیبانی امنیت شبکه

4 – قرارداد پشتیبانی و نگهداری از سیستم های حفاظتی و نظارتی

این نوع قرارداد نگهداری و پشتیبانی از سیتم های حفاظتی و نظارتی در واقع ترکیبی از بهترین خدمات تخصصی شبکه و خدمات پشتیبانی سیستم‌های کامپیوتری می‌باشد. البته خدمات جانبی دیگری نیز در این نوع نمونه قرارداد سرویس و نگهداری کامپیوتر ارائه می‌گردد، مانند: پشتیبانی تجهیزات دوربین مداربسته تحت شبکه، نگهداری از دستگاه‌های الکترونیکی مانند سیستم‌های هوشمند اتاق سرور، دستگاه حضور و غیاب، برق اضطراری UPS و … . در واقع این خدمات تمامی نیازهای آی‌تی در سطوح مختلف را تحت پوشش قرار می‌دهد.

حالت‌های حضور کارشناس پشتیبانی شبکه در محل مشتری

ساعت‌های حضور کارشناس پشتیبان شبکه در محل مشتری در تمامی قراردادهای فوق، بسته به نوع قرارداد پشتیبانی شبکه به شکل‌های مختلفی انجام می‌شود:

حالت 1 – کارشناس پشتیبانی شبکه جهت رفع مشکل

در این حالت کارشناس صرفاً زمانی در محل مشتری حضور خواهد داشت که مشکل یا مشکلات مربوطه را حل کند و بعد از رفع آن از محل مشتری خارج می‌گردد.

حالت 2 – کارشناس پشتیبانی شبکه مقیم نیم روز

در این حالت کارشناس به اندازه یک نیم روز کاری در محل مشتری در زمان‌بندی مشخص، حداقل یک روز در هر ماه و حداکثر بر اساس نیاز مشتری، حضور خواهد داشت، حتی اگر از قبل مشکلی وجود نداشته باشد.

حالت 3 – کارشناس پشتیبانی شبکه مقیم تمام وقت

در این حالت کارشناس مانند یک کارمند در محل مشتری به صورت تمام وقت حضور خواهد داشت. کارشناس پشتیبانی مقیم در محل، بر اساس نیاز مشتری ممکن است حداقل یک روز تا حداکثر تمام روزهای کاری در یک ماه در محل مشتری حضور داشته باشد.

در هر سه حالت کارشناس بر اساس شرایط و ضوابط قرارداد پشتیبانی شبکۀ اولیه ممکن است در هر هفته یک نوبت و یا چند نوبت در محل مشتری حضور پیدا کند. در نهایت بسته به انتخاب حالت‌های حضور کارشناس، تعداد حضور کارشناس در هر ماه و همچنین نوع قرارداد پشتیبانی، هزینه‌های خدمات پشتیبانی و نگهداری شبکه و کامپیوتر نیز تغییر خواهد کرد.

چرا نیاز به کارشناس پشتیبانی کامپیوتر و شبکه داریم؟

اولین گام در مدیریت IT ، نظارت بر فعالیت شبکه و سیستم های کامپیوتری شما است. مدیریت مناسب یک زیر ساخت شبکه با نظارت بر نصب و نگهداری تجهیزات شبکه و سخت افزار شروع می‌شود، نه تنها این موضوع می‌تواند شاخص‌های کلیدی وقوع مشکلات در شبکه را پیش بینی کند، بلکه تجزیه و تحلیل گسترده‌ای از شبکه می‌تواند به شما در برنامه ریزی جهت پیاده سازی و نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری کمک کند. ما می‌توانیم با خدمات پشتیبانی شبکه و کامپیوتر امرال آنچه را که در شبکه شما به صورت لحظه ای و روزانه اتفاق می‌افتد را گزارش دهیم. متخصصان پشتیبانی شبکه ما هر روز به صورت آنلاین و یا تلفنی به شما مشاوره می‌دهند و در صورت بروز هر مشکل در سیستم شبکه شما به صورت حضوری و یا غیر حضوری ( تلفنی – ریموت ) مسائل پیش آمده در حوزه شبکه کامپیوتری شما را حل و پشتیبانی می‌کنند.

از مزایای حضور نیروی پشتیبانی شبکه و سخت افزار:

  • حفظ و بهبود عملکرد شبکه های کامپیوتری
  • به روزرسانی و ارتقاء سیستم عامل به طور منظم
  • بهره مندی از دانش تخصصی کارشناسان پشتیبانی و سخت افزار
  • دسترسی در هر زمان به نیروی پشتیبانی شبکه و سخت افزار از راه دور

مطمئناً داشتن یک کارشناس و متخصص پشتیبانی شبکه و سخت افزار برای کسب و کار شما بسیار تأثیرگذار و اعتبار عالی آن شرکت را بیان می کند و همچنین از نظر هزینه مقرون به صرفه می‌باشد، زیرا هزینه‌های ناشی از نداشتن یک پشتیبان شبکه بیشتر از هزینه‌های داشتن یک متخصص برای پشتیبانی و نگهداری شبکه است. تعمیر و نگهداری شبکه کامپیوتری و مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری به صورت روزانه و یا هفتگی به مراتب بهتر و حرفه‌ای تر از چک نکردن سیستم‌ها است. چرا که پس از به وجود آمد مشکل به مراتب هزینه‌های بیشتری صرف برطرف کردن آن باید پرداخت شود که در بسیاری از موارد حتی با صرف هزینه، خسارت وارده جبران نخواهد شد.

چرا گروه شبکه امرال

  • کارشناسان شبکه باتجربه و متخصص
  • ارائه راهکارهای نوین مطابق با اصول  استاندارد شبکه های کامپیوتری
  • ارائه خدمات پشتیبانی شبکه در کمترین زمان
  • تنوع خدمات در پشتیبانی شبکه و سخت افزار
  • تنوع در مفاد قرارداد پشتیبانی سیستم های کامپیوتری با توجه به نیاز مشتری
  • حفظ اطلاعات محرمانه مشتریان
  • پشتیبانی و نگهداری شبکه به موقع و زمان بندی شده
  • خلاقیت و نوآوری در ارائه خدمات شبکه
  • کاهش هزینه های نگهداری شبکه در دراز مدت
  • نصب و نگهداری تجهیزات شبکه
  • جلوگیری از هدر رفت منابع و زمان
  • رضایت‌مندی مشتری
  • مناسب ترین تعرفه قرارداد پشتیبانی شبکه

طرح پشتیبان چیست؟

قبل از هر چیز بهتر است بدانیم طرح پشتیبان یا Backup  به چه معناست؟

در دانش فناوری اطلاعات، Backup یا عمل Backup گیری اشاره به تهیه کپی‌هایی از اطلاعات دارد. این نسخه های کپی شده معمولا برای بازگرداندن اطلاعات هنگام آسیب دیدن و یا مفقود شدن اطلاعات اصلی بکار میروند .فرض کنید که دریک سازمان، وظیفه تهیه نسخه پشتیبان را برعهده شما گذاشته‌اند. از آنجاییکه Backup گیری به روشها و با استراتژیهای مختلف و با تنظیمات مختلف بصورت خودکار قابل پیاده سازی است کاربر این امکان را دارد که بتواند با برنامه­ریزی مشخص و قابل کنترل، Backupگیری را انجام دهد. چرا که دامنه انتخاب روش Backupگیری متنوع است و فرد مسئول باید براساس امکانات موجود، بهترین روش با بالاترین بازده و کمترین ریسک را انتخاب کند.

در واقع Backup Plan  امکانی را برای کاربر فراهم میاورد که بتواند دربازه زمانی مشخص و با انتخاب استراتژیهای تعریف شده، یک نسخه Backup از دیتابیس را در تاریخهای تنظیم شده و در مسیر مشخص، تهیه کند.

ضرورت استفاده از طرح پشتیبان (backup plan) در سازمان ها

هر فردی در طول زندگی‌اش ممکن است چیزهایی را گم کند. ممکن است پولتان را از دست بدهید، راهتان را گم کنید! خب، کامپیوتر هم احتمال دارد چیزی را فراموش یا گم کند. تا بحال تصور کرده‌اید که ممکن است روزی سرور سازمان شما قفل کرده و همه اطلاعات ضروریتان از بین برود و هیچ راهی برای بازگرداندن آنها نداشته باشید؟ این اتفاق میتواند برای شما بسیار وحشتناک و طاقت فرسا باشد. در سطح خیلی کوچک فرض کنید درآخرین ماههای تحصیل در دانشکده هستید و زمان زیادی بر روی پایان نامه‌نان کار کرده‌اید. در حال کار روی فایل پایان‌نامه هستید که با یک صفحه سیاه روبرو میشوید که نوشته شده: درایو C وجود ندارد! نابودی چندین گیگابایت اطلاعات، به معنی بر باد رفتن چند سال گزارش و تکالیف و مقالات و اسناد خواهد بود. حال این اتفاق را به یک سازمان بزرگ تعمیم دهید و وسعت تبعات منفی آنرا تجسم کنید.

بعنوان جمعبندی برخی از ضرورت­های استفاده از طرح پشتیبان عبارتند از:

  • ﮔﻢ ﺷﺪﻥ ﻳﺎ ﺣﺬﻑ ﺷﺪﻥ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ
  • بازگرداندن به نسخه قبلی بعد از تغییرات اعمال شده
  • هزینه بر بودن تولید مجدد اطلاعات در صورت حذف شدن آنها
  • غیرممکن بودن بازگردانی اطلاعات در برخی موارد
  • ارائه‌ی راهکارهای پشتیبان‌گیری اطلاعات Backup Solution

بی شک اطلاعات، یکی از ارزشمندترین دارایی‌های سازمان‌ها و کسب و کارهای امروز است و نگرش اصولی مدیران به این موضوع، دغدغه حفاظت از این دارایی‌ها را در ذهن آنها ایجاد خواهد نمود. نتایج تحقیقات انجام شده، بیانگر این واقعیت است که سالانه نیمی از کاربران کامپیوتر، اطلاعات خود را به اشکال مختلف از دست می دهند. بروز نقص در تجهیزات ذخیره سازی داده‌ها، خطاهای انسانی، سرقت کامپیوترها، حملات ویروسی و خطاهای نرم‌افزاری و نیز حوادثی نظیر آتش سوزی و زلزله، از شایع ترین عوامل تخریب و از دست دادن اطلاعات و داده‌های کامپیوتری و دیجیتال است.

متخصصین ما به منظور حفاظت از داده‌ها و سیستم‌های کامپیوتری مجموعه شما، خدمات تخصصی زیر را ارائه می نماید:

  • طراحی و پیاده‌سازی و مانیتورینگ ،روال‌های تهیه نسخه‌های پشتیبان از داده‌های دیجیتال
  • ارائه روش‌های پشتیبان‌گیری Online و Offline
  • ارائه روش‌های ذخیره‌سازی اطلاعات بر بستر فضاهای ذخیره سازی SAN،DAS،NAS
  • EMC،HP،Hitachi،QNap
  • پشتیبان‌گیری و بازیابی، پیکربندی سیستم عامل‌ها و نرم‌افزار‌های کاربردی و سخت‌افزار‌های شبکه ‌
  • SolarWinds, ManageEngine
  • پشتیبان‌گیری و بازیابی پایگاه‌های داده
  • Rman
  • پشتیبان‌گیری و بازیابی فایل‌ها و اطلاعات حساس کاربران شبکه
  • Symantec Backup Exec, Acronis
  • پشتیبان‌گیری و بازیابی سیستم عامل‌ها و ماشین‌های مجازی
  • Acronis, Veeam
  • آزمایش نسخه‌های پشتیبان از لحاظ یکپارچگی و کارایی

خدمات نصب و پشتیبانی شبکه های کامپیوتری

نصب و پیاده سازی شبکه های کامپیوتری و طراحی آن از جمله کارهای اولیه در خصوص ایجاد یک شبکه است. خدمات نصب و پشتیبانی شبکه زیر ساخت و پسیو در گروه شبکه امرال توسط نیروهای متخصص و دوره دیده با سرعت و کیفیت بالا انجام می شود. برای دریافت مشاوره در خصوص نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری و جابجایی و تغییر ساختار شبکه می توانید با گروه شبکه امرال تماس حاصل فرمایید. کلیه خدمات نصب ، نگهداری و پشتیبانی شبکه و سخت افزار در این مجموعه به صورت تخصصی و حرفه ای به وسیله نیروهای متخصص و دوره دیده انجام می شود.

ما به طور کلی پنج نوع خدمات پشتیبانی شبکه را به مشتریان خود ارائه می دهیم:

  • خدمات پسیو شبکه
  • خدمات اکتیو شبکه
  • خدمات امنیت شبکه
  • خدمات پشتیبانی شبکه
  • خدمات کابل کشی شبکه

خدمات نصب و پشتیبانی و مدیریت شبکه و سخت افزار به صورت حضوری و غیر حضوری در گروه شبکه امرال انجام می شود. ما آماده تا خدمات دهی دائمی و موقت شبکه شما را به عهده بگیریم.

ساعات کاری

شنبه-چهارشنبه: 9:00 – 18:00
پنجشنبه: 9:00 – 16:00
جمعه: 10:00 – 14:00

ایمیل‌های هماهنگی و پشتیبانی

ایمیل مدیریت: info@emeralnetgroup.com
ایمیل پشتیبانی: support@emeralnetgroup.com
اینستاگرام: instagram.com/emeralnetgroup

شماره تماس‌های هماهنگی و پشتیبانی

مدیریت و هماهنگی: 1878-295-935 98+
پشتیبانی 1: 4540-100-935 98+
پشتیبانی 2: 2716-799-930 98+

آدرس ما

تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس